آترينآترين، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿آترين يكي يه دونه✿

ماجراهاي آترين و برف بازي

1390/11/3 8:39
نویسنده : مامان مريم
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم

دو شب پيش برف اومد البته خيلي نبود ولي كمي رو زمين نشست ، ديروز هم ما با خانواده سوگند و هانيه جون رفتيم بيرون اولش كه كلي دنبال جايي كه برف باشه گشتيم ، بيشتر برفا آب شده بود و برف زيادي رو زمين نبود خلاصه بعد كلي چرخيدن اين ور و اونور بالاخره باباامان تو جنگلاش برف مونده بود و پياده شديم

اينقدر لباس تنت كرده بودم كه نمي تونستي تكون بدي خودتو خيلي خنده دار بود تا ميومدي خم شي ايقدر سنگين شده بودي كه ميوفتادي وقتي هم كه نشسته بودي و مي خواستي بلند شي با كلي هن و هن بلند مي شدي 

خيلي خنده دار شده بودي

خلاصه خيلي لذت بردي اولش كه كلي سرسر بازي كردي

بعد هم برف بازي برف از زمين بر مي داشتي و پرت مي كردي سمت بقيه شيطون من

هانيه جون با كلي زحمت يه آدم برفي كوچولو درست كرد آخه برف كم بود بعد كه اومديم كنار آدم برفي عكس بندازيم تو بغل من كه بودي با شيطنت تمام پاهاتو دراز كردي و يه لگد به آدم برفي زدي من محكم نگهت داشته بودم ولي تو تمام تلاشتو مي كردي و آدم برفي رو لگد بزني آخرهم كار خودتو كردي و خرابش كردي

خيلي خوش گذشت عزيزم موقع برگشتن هم عينك زده بودي و فكر مي كردي خيلي خوشگل شدي و به همه مي گفتي منو نگاه كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان احسان
3 بهمن 90 9:03
سلام صبح بخیر میخواستم بدونم کوچولوی شما جیششو میگه یا شما هم هنوز میبندیدش


نه نمي گه
سونیا
7 بهمن 90 11:01
قربونت برم خوششششگلم عمو حامد بهت سلام میرسونه


شما هم سلام برسونید
سونیا
20 بهمن 90 20:37
آترینِ خاله دلم برات تنگ شده. به مامان بگو عکسهای جدید ازت بزاره
مامان خورشيد
30 بهمن 90 14:59
خيلي هم با اون عينكش خوشگل شده. اگه افتخار بده پاي عكسشو برا خورشيد امضا كنه خوشحال مي شيم.
d
30 بهمن 90 15:00
آموزش حركات موزون با شهريه مناسب 09384056771
مامان آترین
3 اسفند 90 14:59
سلام..چه دختر نازی دارید...اسم دختر منم آترینه و مهر 88 بدنیا اومده..خوشحال می شم پیش منم بیاید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 اسفند 90 18:03
سلام.چه عکسای قشنگی.همیشه به گردش عزیزم.
سونیا
20 خرداد 91 19:22
قربونت برم که دلم برات یه ذره شده. حداقل عکسهای جدیدتو بزار خوشششششگل من.
مادر خانومی بهداد
7 آبان 91 10:00
سلام آترین خانم تولدت مبارک باشه . سلامت و شاد باشی و همیشه در پناه خدا. به ما هم سر بزنید.