آترينآترين، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿آترين يكي يه دونه✿

دومين جشن تولد آترين يكي يه دونه

1390/8/9 8:41
نویسنده : مامان مريم
1,819 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم امروز 7 آبان ماه سال 1390 دو سال پيش دقيقا همچنين روزي بود كه خداي مهربون تورو به ما داد

خداي مهربون واقعا خدا چقدر مهربونه و به من و بابا لطف داشته كه يه فرشته بهمون داد علي رغم چيزايي كه تو زندگيم ازم گرفت بازم شكرش مي كنم كه گرماي وجود تورو به زندگيمون بخشيد و با وجود توئه كه مي تونيم فقدان چيزاي ديگه اي كه تو زندگي كم داريم و تحمل كنيم

تو يه فرشته اي و امروز از ياداوري اون روز خوب لذت مي برم و لحظه لحظش رو تو ذهنم دارم مرور مي كنم

چقدر خوب بود و چقدر شيرين بود

الانم كه مي بينمت پيشرفتات رو مي بينم بزرگ شدنت رو مي بينم بيشتر از اون روز خوشحالم كه دو سال تونستم لحظه لحظه قد كشيدنت و بزرگ شدنت رو ببينم و من و بابا به خودمون افتخار مي كنيم كه تا حالا تونستيم خوب از عهده اش بر بيايم و خدا رو شكر كه چيزي واست كم نذاشتيم

ديشب واسه دو ساله شدنت جشن گرفتيم چند نفري از فاميلاي نزديك و دعوت كرديم به خاطر اينكه از فوت ماماني زياد نگذشته مهمون زيادي دعوت نكرديم و يه مهموني خودموني گرفتيم

 

تو كه خيلي خوشحال بودي و كلي هم رقصيدي

قربونت برم كه اينقدر با استعدادي خودت كه مي رقصي اداي رقص يقيه رو هم در مي ياري

امروز وقت ندارم از عكساي تولد واست بذارم بعدا عكسهاش رو هم مي ذارم

قربونت برم دختركم تولدت مبارك مامان جون

www.smilehaa.org www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان علی خوشتیپ
7 آبان 90 12:17
تولدت مبارک آترین جون
الهی 120ساله شی



مرسي دوستاي عزيزم بوس براي همتون
مامان خورشيد
7 آبان 90 12:21
تولدت مبارك عزيز دلم


مرسي دوست عزيزم بوس به همه
خاله راشين
7 آبان 90 12:21
تولدت مبارك عزيز دلم
الهي 100 سال زنده باشي و هميشه مثل حالا يك دختر خوب و مهربون باشي و قدر مامان بابات رو بدوني
دوست دارم عزيزم


ممنون شاهین
سوگند جون
7 آبان 90 12:21
تولدت مبارك آترين جونم دوست دارم
مامان مهراد
7 آبان 90 12:26
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها روفوت کن تا 1000000000000000000000000000000000000 سال زنده باشی
مامان نیلای
7 آبان 90 12:57
تولدت مبارککک اترین کوچولوییییییییییییی نااااااز
محمد طاها
7 آبان 90 20:54
سلام تولدت مبارک


مرسی دوست گلم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
15 آبان 90 13:59
خاله جونی الان خودتو میسوزونی. مامان مریم جون زودتر به این خوشگل خانم کیک بدین خیلی دهنش آب افتاده.
مامان خورشيد
17 آبان 90 14:01
تولدت مبارك. چقدر خوردنيه اين يكي يدونه.من و خورشيدم براش آرزوي بهترين ها رو داريم
سونیا
17 آبان 90 21:36
سلام موش موشک من . تولدت مبارک عززززیزدلم. بهترینهای دنیارو برات آرزو میکنم.
دوست دارم


مرسی سونیا جون ایشاالله تولدنی نی شما............
مریم(مامان روشا)
18 آبان 90 15:35
آترین جان تولدت مبارک البته با کمی تاخیر چه اسم خوشملی چه دخمل نازی چه عکسایی دلمو بردی حسابی : دوستت دارم وباز میام پیشتX