آترينآترين، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

✿آترين يكي يه دونه✿

عزيز خونواده

1390/6/1 11:51
نویسنده : مامان مريم
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آترين جون

                          

منم خاله راشين هستم ولي فعلا تو منو صدا مي كني شايين البته دختر خاله مامان

من و مامان مريم از بچگي با هم بزرگ شديم خيلي بهم نزديك بوديم هر روز همو مي ديديم يا اونا خونه ما بودن يا ما خونه اونا يادش بخير چه دوراني بود بچگي

عزيز دلم ، شيرينم تو بچه خيلي خوب و مهربوني هستي يه دختر خوب ،گل، خوش خنده ،ناز ولي يكم شبيه پسراچشمک من و سوگند ( به قول تو گوگن ) و عمو سعيد خيلي دوست داريم

هر وقت منو مي بيني كيفمو مياري پيشم و درشو باز مي كني و مي گي يايا يعني آدامس. نشده يه بار منو ببينيو ياد آدامس نيفتي واسه همين هم من هميشه تو كيفم آدامس مي ذارم واست ،تا آدامست رو بهت مي دم و بغلت مي كنم كه بوست كنم يا صورتمو يا دستمو نيشگون مي گيري و ميري اي شيطون خاله

سوگند رو هم خيلي دوست داري سوگند بهت رقصيدن ياد داده و وقتي مي گيم مثل سوگند برقص اداشو در مياري اينطوري  دقيقا مثل اين انيميشن

گاهي هم كه پيش هميم تا لباس مي پوشم كه برم مي ياي بغلم و مي خواي كه ببرمت بيرون

يه سري كه مامان بابا سر كار بودن و توام خونه مامانم بودي اومدي بغلم و جدا نشدي منم مجبور شدم ببرمت خونمون و تو راه بغلم نشسته بودي و با هم رانندگي مي كرديم ولي خدايي تو خونه از نفس افتادم اينقدر دنبالت دويدم كه فضولي نكني

فدات عزيز خاله

يه سري هم شب با ما اومدي بيرون تو و بقيه بچه ها مثل نگين فاران و سوگند بعد كلي دور زدن تو خيابون تصميم گرفتيم بريم شهر بازي

خلاصه اون شب خيلي بهت خوش گذشت كلي تاب و سرسره و الاكلنگ سوار شدي عمو سعيد مي بردت رو سرسره لوله اي و من يا هانيه جون يا هاله از پايين مراقبت بوديم وقتي سر مي خوردي از تو لوله ميومدي پايين مي خنديدي مي گفتي تسيد و باز مي خواستي دوباره سوار شي خيلي كيف كردي

ما يعني من ، سوگند ، سعيد ،هانيه ( آترين مي گه آني ) هاله ، ماماني خيلي دوست داريم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشق ماشین
1 شهریور 90 13:44
سلام عزیزم. چه عکسای خوشکلی.ایشالله تولد امسال تلافی در بیاری.شمع تولدت هم مث خودت خیلی با مزه بود.


مرسی خاله جون
ایشاله منم تولد خیلی دوس دارم
مامان آناهل
2 شهریور 90 0:46
آفرین به دختر مهربون وبا سلیقه
الینا
5 شهریور 90 23:59
سلام آترین جون وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ منم سربزن


الينا جون تو ليست دوستام هستي
مامان الینا
11 شهریور 90 16:29
عزیز دلم توییتی من خیلی نازی