آترينآترين، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

✿آترين يكي يه دونه✿

اولین جشن تولد

1390/5/31 17:31
نویسنده : مامان مريم
935 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از اولین جشن تولدم می نویسم

پارسال یعنی 7 آبان 89 بود که مامان مریم و بابا سیامک تصمیم گرفتن واسه اولین سالگردی که خدا منو بهشون داد جشن بگیرن

منم خیلی خوشحال بودم الانم که یادم می یاد خیلی خوب بود چون جمعمون جمع بود و مامانیم هم پیشمون بود خدا بیامرزتش

خلاصه اون روز من مریض شدم و حالم اصلا خوب نبود با اینحال مامان و بابا واسم یه کیک خریدن و منو بردن آتلیه واسه عکس

کمک اصلا حال و حوصلشو نداشتم اونم آخه می دونستن من مریضم و حال ندارم ولی کلی تلاش کردن که من بخندم و از م عکس بگیرن

خلاصه واسه اینکه فقط زود برگردیم خونه چندتا لبخند الکی زدم و عکسا تموم شد و تو راه رفتن به خونه ای وای

کیک از دست بابا جونم افتاد

بابا جونم هم مجبور شد واسه مهمونا که تو خونه بودن دوباره کیک بخره

رفتیم خونه و به مهمونا خیلی خوش گذشت ولی من بی حوصله بودم اینطوری

 

ولی خوب واسه تولد دو سالگیم تلافیشو در میارم و حسابی شلوغ کاری می کنم آخه الان هم به قول مامانم خیلی شیطون شدم هم خیلی قشنگ می رقصم هم خیلی شیرین کاری بلدم که همه رو می خندونم و بهشون خوش می گذره

اینم عکسای تولدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعلی
31 مرداد 90 17:51
سلام نانا.تو چه ناناسی.چه عکسای خوشکلی.به هم سر بزن


مسی دوس جونم
مامان آترینا
1 شهریور 90 9:07
خانمی تو چقده نازی
سوگند جون
1 شهریور 90 10:41
اي جونم نانازيايكاش هيچ وقت مريض نشي
مامان آناهل
2 شهریور 90 7:35
واااااااااای چه عکسای نازیییییییییییییی من این دخمر خوشکل رو لینک کردم
ثمين
12 شهریور 90 21:52
سلاااااااااااااااام! ماشاله چ نازه! زنده باشه! من توي وبلاگم ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.
سونیا
21 شهریور 90 17:51
قربون اون معصومیتت بشم ولی خودمونیم ها خیلی شیطونی عرووووسکم