آترينآترين، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

✿آترين يكي يه دونه✿

امان از دست تو

1390/6/16 18:43
نویسنده : مامان مريم
854 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که آترین خیلی شیطون تر شده دیروز که رفته بودم سر کار و آترین رو 7 صبح بردم خونه خاله تا ساعت 8 و نیم خواب بوده خاله می گه از خواب که بیدار شده شروع کرد به فضولی می گه تو یه چشم به هم زدن یهو رفت سمت میز تلفن و یهو میز و تلفن و ... با هم انداخت

هم میز شکست هم تلفن

امان از دست تو دختر

اینحا هم خونه مامانیه که آترین شیطون نشسته رو میز

نسیم جون بارداره و من به آترین گفته بودم نسیم جون تو شکمش نی نی داره یه روز دیدم توپش رو گذاشته زیر لباسش و می گه نی نی

اینم یه خواب ناز وقتی آترین بغل باباش پشت فرمونه

غذا خوردن آترین خانم

 وقتی دوربین رو می بینه و می فهمه می خوایم ازش عکس بندازیم مثلا ژست می گیره مثل عکس زیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شینا
17 شهریور 90 2:18
مامان سوگند
17 شهریور 90 11:17
فداش عزيزمي
سونیا
20 شهریور 90 17:20
سلام جیگرمن. سلام خوشگل من. سلام لواشک من. خوبی؟ تازه الان هاله جون لطف کرد و بهم گفت وبلاگ داری عزیزم. نمیدونی چققققققققققدر خوشحال شدم که می تونم حداقل عکسهای خوشگلتو زود به زود ببینم. دلم برات تنگ شده فضول خانوووومه خوردنی
نگین
22 شهریور 90 1:36
شیطون بلا اخه تو اونجا جا میشی؟
مامان ماهان عشق ماشین
22 شهریور 90 8:45
ای شیطون بلا
نگین
25 شهریور 90 15:12
عکسایه کیش اترین رو بزارین اونجا خیلی بامزه بود
نگین
29 شهریور 90 13:05
ای جانم چقد این دختره ناز نازی قربونش برم الهی